2013-05-13

Anket Şirketleri Listesi

anket şirketleri listesi

Anket doldurarak para kazanmak için ilk olarak anket şirketleri listesi temin ederek bu işe başlamanız gerekmektedir.
Peki anket şirketleri listesine nasıl sahip olabilirim?

Günümüzde yüzlerce anket doldurtan pekçok şirket var.Fakat anketörlere doldurdukları anketler karşılığında gerçek anlamda ödeme yapan firmalar bizim için önemlidir.

Pekçok firma doldurduğunuz anket karşılığında hediye vaad etmekte ve belirli bir puana sahip olmanız gerekmekte olduğunu söyler.

Halbuki bize lazım olan nakit para ödeyen firmalar ile çalışmamız gerekir .Yoksa boşu boşuna anket doldurmanın bir mantığı yok.
Gerçekten ödeme yapan firmaların listesine Anket doldurtan firmalar yazımızdan ulaşabilirsiniz

Bir önceki yazımızda Anket doldur para kazan hakkında önemli sırlar verilmektedir.Bir başka yazımızda görüşmek üzere hoşçakalın.

Anket Şirketleri Listesi için gelen aramalar;
  • online anket şirketleri
  • anket şirketleri isimleri
  • türk anket şirketleri
  • güvenilir anket şirketleri
  • internet anket şirketleri
  • anket doldurma şirketleri
  • anket siteleri

17 yorum:

  1. ben anket işe gireli birkaç ay oldu.buna rağmen pekçok anket firması devamlı anketler gönderiyorlar bana. Ben ödemelerimi paypal ile alıyorum bu yüzden çek resmi yok elimde. Anketler hafta 1-2 bazen 5-8 tane arasında sayıda geliyor. Bazı anketler 15 dk bazıları da 30 dk sürüyor. Her anket başına 2$ ila 20$ ödeme yapıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana bu konuda yardımcı olabilmeniz mümkünmü...

      Sil
    2. merhaba tamer ihtiyacim var ve bende anket işi yapmak istiyorum hangi sirketlere ya da sitelere üye olabilirim yardimci olur musunuz..

      Sil
    3. merhaba Tamer bey ihtiyacim oldugu icin bende anket işi yapmak istiyorum hangi sirketlere ya da sitelere üye olmaliyim biraz bilgi verir misiniz..

      Sil
  2. ben ev hanımıyım anket doldurarak evde ek iş yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. evde anket doldurma hakkında bilgi almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Merve hanım,evde anket doldurarak para kazanmak için ilk olarak anket firmalarına üye olmanız gerekiyor.Sonra üye olduğunuz bu firmalar mail adresinize doldurmanız için anket gönderiyorlar.
      Sizde bu anketleri doldurup bir tıkla geri gönderiyorsunuz.Verdiğiniz cevapların bir önemi yok.Doldurduğunuz anket başına belli oranda ücret alıyorsunuz.
      Kazandığınız parayı nakit olarak yada banka hesabınza istiyorsunuz.
      Detaylar >>http://anketdoldurparakazanmak.blogspot.com/2011/12/anket-doldurarak-para-kazanmak.html


      Sil
    2. Sorumun cevabini burda buldum tskler

      Sil
  4. Merhaba, çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler. Anket doldur para kazan sistemine inanmayan ve bu konu hakkında tereddütü olan arkadaşlar aşağıda linkini verdiğim videodan anket doldur para kazan, kazanç kanıtlarını izleyebilirler...Bol kazançlar.
    Video: http://www.youtube.com/watch?v=7uXnbF7CuYk

    YanıtlaSil
  5. Kitapcik oneriyoelar almak zorundamiyiz.

    YanıtlaSil
  6. Bana yardımcı olur musunuz öğrenciyim ve çok zor durumda kaldım devamlı yapabilirim yeter ki para kazanayım admın yardım et neyi nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar ben bu işi ek gelir olarak yapıyorum.
    Ücret Karşılığı Anketler Tarafından teklif edilen internet anketleri, ufak tutarları, bazen de ilginç hediyeleri biriktirmenin cazip yoludur. Mesele çok basittir. Anketler doldurularak ne kadar kazanılabilir? Potansiyel kazancınız aldığınız anketlerin sayısına, tipine ve uzunluğuna bağlıdır. Alınan anketlerin tipi ve gönderilme sıklığı, araştırmayı yaptıran şirketin ihtiyaçlarına bağlıdır. Şirketlerin halen yürüttükleri kampanyaya bağlı olarak bir ay daha fazla anket alabilirsiniz, sonraki ayda ise gelen anket sayısı azalabilir. Standart anket 2 – 30 dakikanızı alır, anketi doldurarak ise 0.50 – 10 dolar, bazen daha fazla da kazanabilirsiniz. Bazı durumlarda para yerine ufak hediye veya kıymetli ödül çekilişine katılma hakkını kazanabilirsiniz... E-kitap almadan güçlü ve ödeme yapan firmalara ulaşamazsınız.ufak bir ücret karşılığında bir e-kitap alarak bu işe başlayabilirsiniz.Merak etmeyin kitaba verdiğiniz para boşa gitmez 3-5 ankette fazlası ile amaorti edersiniz.
    Ayrıca yemek yapmak için bile yemek kitaplarna para veriyoruzda devamlı para kazanacağımız şeye niye hesabını yapıyor bu insanlar anlamadım.Neyse siize önerim bu sitedeki anket şirketleri ile çalışmanız sitenin linki:http://www.anketparam.com/ Anket Param Dijital Eğitim Kitabı herkese bol kazançlar.Şu anda mailime 2 anket daha geldi onları dolduracağım.hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NEDEN ULAŞAMIYORUZ...ÇOK MU GİZLİLER...

      Sil
  8. Anket listesi hakkındaki detaylar için bloğumu ziyaret edebilirsiniz

    YanıtlaSil
  9. Slm arkadaslaranket doldurmaya nasil baslaycam bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yapmanız gereken şey kendinize sıfırdan bir mail adresi açmanız. Bu mail sizin anket işinizi takip
      edeceğiniz adres olacak. Bir nevi yeni ofisiniz. Tüm duyurularınız, anketleriniz bu mailinize gelecek.
      Her zaman kullandığınız maili kullanmayın. Bazı günler onlarca mail gelecek ve arkadaşlarınızdan
      gelen mailler arada kaynayabilir. Bu yüzden sıfırdan bir mail adresi açmanızı öncelikle öneriyoruz.
      www.gmail.com adresine girerek yeni bir mail almanızı tavsiye ediyorum.
      Daha sonra güvenli ve garantili ödeme yapan anket şirketlerine üye olun.20 tane anket şirketine üye olursanız ortalama olarak ayda 500 civarında kazancınız olur.Bu şirketleri internetten kendiniz arayıp bulabilirsiniz fakat çok zaman kaybedersiniz.Çünkü hangisinin garantili ödeme yaptığını öğrenmeniz için deneme yanılma yöntemi yapmanız gerekir ve buda zaman kaybı.Ben bu şirketleri http://www.anketlistesi.com/ um hazırladığı bu güvenli şirketlere üye oldum.tabi karşılığında 45 lira ödeyerek..ama sorun değil 3-5 anket doldurduğunuzda bile verdiğiniz parayı amorti edersiniz günlerce anket şirketi aramak zorunda kalmazsınız.

      Kazançlarınızıda ister çek olarak ister banka hesabınıza alırsınız.Şimdiden bol kazançlar

      Sil