2011-07-22

Anket Doldurarak Evde Para Kazanma

İşsiz Bir Anne Ayda 10000 TL Kazanıyor.

Biz insanların evde rahat bir şekilde yarı zamanlı çalışabilmelerini sağlayacak işleri araştırıyoruz.

Geleceğin Ekonomisi: Evde oturarak internetten çalışmak
sıradaki ekonomik patlama mı?
Hiç internetten çalışmayı düşündünüz mü?
Funda Bayer bir gün internette basit bir form doldurana kadar evde çalışarak bir işe sahip olabileceğini hiç düşünmemişti. Farkında olmadan, boş zamanlarında para kazanmanın basit bir yolunu keşfetti.
Bir arkadaş geçen ay bana Funda`nın deneyiminden bahsetti ve böylece onun hikayesini bizim yerel iş raporumuzda yayımlamaya karar verdim. Bana onun şaşırtıcı hikayesini anlattı. “Aslında internet kullanarak ayda 7500-10500 TL arası bir miktar kazanıyorum. İlk başlarda, boş zamanlarımda çalışarak gelirimize katkıda bulunmak için çok iyi bir yoldu. Şimdi ise eski işimdekinden daha çok para kazanıyorum! Ki evde oturarak haftada sadece 10-15 saat çalıştığımı düşündüğümüz zaman bu çok şaşırtıcı bir gelişme oluyor.”
İnternetten çalışmak Funda ve ailesini geçindirmek için yerel bir üretim şirketinde saatlerce çalışan kocası için beklenmedik bir ekonomik kazanç oldu. “Çok sıkı çalışıyorum ve daima paramızı korumak ve daha fazlasını kazanmak için uğraşıyorum, böylece bizim gençken yakalayamadığımız fırsatları çocuklarımıza verebiliriz.”
Ona bu olağanüstü yolculuğa nasıl başladığını sordum. “Bir gün internette geziyordum ve büyük bir restoran zincirinin yeni hamburgerleri hakkında insanların düşüncelerini sorduğunu okudum. Biz dün gece orada yemek yemiştik, formlarını doldurup onlara nelerden hoşlandığımı söylemem 2 dakika sürdü. Bana yorumlarımdan dolayı teşekkür ettiler ve 15 TL verdiler! Bu uluslararası şirketlerin düşüncelerim için bana para vermekte bu kadar istekli olduklarını görmek beni şaşırttı! Ne kadar basit olduğunu görmek beni çok heyecanlandırdı ve bunun gibi anketlerden daha fazlasını doldurmak için araştırmaya başladım. Yeterli araştırma sonucunda bu uluslararası şirketlerin ürünleri hakkında piyasa araştırması yapmalarına yardımcı olan bir şirket buldum. Anket Listesi'ne üye olduktan sonra, ayda 7500 TL`den fazla para kazanmaya başladım. Oldukça basit, bilgisayar canavarı değilim, ama internet kullanabiliyorum. Her gün bana bir liste dolusu anket gönderiyorlar ve ben hangilerini istersem onları seçiyorum. Hatta hiçbir şey satmama gerek yok ve kimsenin de bir şey satın almasına gerek yok. Popüler ve ünlü markaların ve şirketlerin benim düşüncelerime değer vermeleri çok güzel bir duygu.”
Trilyonlar kazanabilirsiniz vaatleri veren internet siteleri ile karşılaşanlar için Funda burada böyle bir vaadin verilmediği ve o tarz sitelerin bir çoğunun kazanabileceğiniz miktarlar hakkında yanlış izlenim verdikleri konusunda uyarıyor. “Hiçbir zaman kimseye trilyonlar kazanabileceğini söylemiyoruz, zaten sanırım trilyonlar kazanamayacağınızı size söyleyen TEK internet sistemi de bu. Ancak, benim tam zamanlı işimi değiştirdiğim gibi, evden yasal yollarla elde edebileceğiniz bir gelir yaratabilirsiniz.”
Gelen Çek
Funda daha önce hikayesini hiç paylaşmadı, onun da izniyle halka açık bir şekilde yayımlıyoruz.
Alakalı Bağlantılar: Anket Listesi


Funda Bayer şimdi sadece büyük uluslararası şirketlerin anketlerini doldurarak daha fazla para kazanmak için internet kullanıyor. Onunla muhteşem hikayesi hakkında röportaj yaptım ve başarısıyla alakalı her adımı açıkladı.
Bu İş Nasıl Yapılır?
1. Adım:
2. Adım:
Yönlendirmeleri takip et ve bir hesap aç. Sana tamamlaman için anketler gönderecekler. Herşeyi takip ediyorlar.
3. Adım:
Ödemeni al. Banka çekini ya da direk hesabına para yatırılmasını seçebilirsin.

Advertorial

Para Kazanma

Yazıya Yapılan Yorumlar (177 Yorumun 10 tanesi gösteriliyor)

Editörün Notu: Bu yazıya aşırı yorum yapıldığı için yorum modülü kapatılmıştır.
Mehmet:11:33 AM Cume, Temmuz 22, 2011
Bunu hiçkimse denedi mi? Gerçekten evden çalışarak iyi para kazanabilir misin?
Ali:11:50 AM Cume, Temmuz 22, 2011
Zamanlama bu kadar iyi olabilirdi, karım ve ben de bu işle uğraşıyoruz ve bu bizim cevabımız.
Necati:1:54 PM Cume, Temmuz 22, 2011
Mehmet`e, şu anda ben kullanıyorum ve gayet iyi işliyor! Kit için para verdim, iki üç gün içinde aldım, hesabımı açtım ve o zaman bu zamandır bu işle uğraşıyorum. İlk hafta 432 TL kazandım ve ikinci hafta kazancımı ikiye katladım. Daha sonra günde 750 TL`ye kadar ulaştım! Kazanabildiğim kadar fazla para kazanıcam.
Nil:4:24 PM Cume, Temmuz 22, 2011
Bilgiler için teşekkürler, bu olaya 3 hafta önce başladım. Toplamda 2850 TL olacak şekilde 2 çek aldım, Acayip süper!
Nil Çek
Mert:6:16 PM Cume, Temmuz 22, 2011
Gerçekten mi? Ben biraz denedim ama hiç bir şey olmadı. Ayda 750 TL kazanmıştım ama bu iki yıl önceydi. Tekrar deneyeceğim.
Müge:8:05 PM Cume, Temmuz 22, 2011
Ben de hikayemi eklemek istiyorum; bence herkes bunu duymak ister. Ben de daima evde çalışma fırsatları konusunda tedirgindim, çünkü gerçek gibi durmuyorlardı. Ama arkadaşım işten çıkarılınca, biraz korkmuştum. Herhangi bir duruma karşın yedek bir planımın olmasını istedim. Bu nedenle tavsiyene uyarak Anket Listesisatın aldım. Mükemmel bir şekilde işe yaradı –Anında para kazanıyordum! Sonunda korktuğum gibi işten kovuldum, ama Anket Listesi kullandığımdan beri, geçimimi sağlayacak parayı kazandım. Şimdi ise işte kazandığımdan daha fazlasını kazanıyorum!
Kerem:09:15 PM Cume, Temmuz 22, 2011
Bu şeyle alakalı küçük bir bilgi. Çalışıyor ama en azından bir şekilde bilgisayar kullanmanız gerekli. Eğer eposta, vs. kullanabilirseniz, daha iyi olacaktır.
Kerem Çek
Yasemin:11:38 PM Cume, Temmuz 22, 2011
Daha yeni 4200 TL kazandım! Bu parayı 2 haftada kazanmış olmak çok süper.
Umut:12:45 AM Cume, Temmuz 22, 2011
bu çok güzel bir yazı. internetin kullanılmasıyla alakalı bilgi hoşuma gitti!
Metin:12:45 AM Cume, Temmuz 22, 2011
Bilmiyorum. Hala genel anlamda endişelerim var. Şimdiye kadar hiç evde çalışmadım.

Yorum Bırak / Cevap Yaz

4 yorum:

  1. MERHABA bend ebu ıse baslamak ıstıyorum ama ne yapmamıs gerekıyor ınternet uzerınden mı saglanıyor kıtabı alınca eve mı gelıyor kargoyla yoksa ınternet uzerınden mı ındırıyoruz bıras bılgı almak ıstıyorum canlı destek olarak bılen warsa yazsın lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım kitaplar basılı bir yayın değil ki kargoyla evine gelsin.Anket kitapları pdf fornatında e-kitap tır.yani bilgisayarına tabletine yada telefonuna indirerek kullanabilirsin

      Sil
  2. mrb arkadaslar bı sorum olacak kazandıgım parayı aynı gun veya ertesı gun cekebılıyormyuyum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır, her ay sonunda hesabında ne kadar varsa çekebilirsin

      Sil