2014-01-16

Anket doldur para kazan ve satış ortaklığı arasındaki fark nedir?

anket doldur para kazan,anket doldurarak para kazanma,satış ortaklığı
İnternetten anket doldur para kazan ve satış ortaklığı sistemi
Yeniden merhaba değerli ziyaretcilerim.Evde internetten anket doldurarak para kazanma konularında sizlere bu bloğumda bilgiler vermeye devam edeceğim.

İnternetten para kazanmak için anket doldur para kazan yöntemi elbette ençok tercih edilen yöntem.Bu yüzden anket listesi kitapları satış rekorları kırıyor.Anket listesi kitapları bu kadar ilgi gördüğüne göre elbetteki insanlar bu işten yani online anketörlükten gerçek anlamda para kazanıyorlar ki bu e-kitaplar bu kadar çok satılıyor.

Anket listesi e-kitaplarının içeriğinde güvenli ve ödeme yapan anket şirketlerin listesi ve bu firmalara nasıl üye olacağınızdan tutunda anketleri nasıl dolduracağınıza,kazançlarınızı nasıl ve ne şekilde alacağınıza dair herşey adım adım ve resimli olarak anlatılıyor.Bu anket kitaplarını Anket Doldur Para Kazan Siteleri adlı yazımda bulabilirsiniz.

Şimdi aslında bu yazımda ben sizlere anket işinden başka internetten daha çok para kazandıran bir sistemden daha bahsetmek istiyorum.

Anket doldurarak para kazanmaya devam ederken geride kalan zamanımızı da internetten (satış ortaklığı affiliate marketing) yaparak değerlendirebilirsiniz.

Peki Satış ortaklığı nedir? dediğinizi duyar gibiyim...

İşin aslına bakarsanız satış ortaklığı sistemini burada üç beş kelime ile anlatmak mümkün değil.Çünkü satış ortaklığı başlı başına bir sistem ve bu sistemi oturtursanız anket doldurarak kazandığınız paranın on katını bile kazanabilirsiniz.Satış ortaklığı konusunda bir sitede çok güzel anlatım yapılmış.Satış ortaklığını merak edenlere ve ilgilenenler bu siteden bilgi alabilirler>http://internetteparakazanmasrlar.blogspot.com/2012/12/internetten-kazanmak.html

Anket doldur para kazan yöntemi ile satış ortaklığı sistemi arasındaki fark nedir?

Şimdi anket doldurarak para kazanmak çok kolay bir iş gerçekten.Çünkü anket firmalarından gelen anketleri dolduruyoruz ve geri gönderiyoruz.Doldurduğumuz anket başına da para kazanıyoruz değil mi?

Fakat her kolay iş gibi bu işinde kazancı da düşük yani anket doldurarak zengin olmamız mümkün değil.Fakat evde aylık harçlığım çıksın diyen ev hanımlarına, yada cep harçlığım çıksın yeter diyen öğrencilere veyahut emekli biri için ek gelir açısından çok şahane bir iş...

Fakat benim gibi bu kazançlarla yetinmeyen ve çok fazla para kazanarak zengin olmak isteyenler de mutlaka satış ortaklığı yani (affiliate) sistemini yapmaları gerekiyor.

Satış ortaklığında ise internettede olsa çok çalışmak gerekiyor.Hani ne derler ne kadar köfte o kadar ekmek misali.Satış ortaklığındaki kazanç ne kadar çalıştığınıza bağlı.Çok çalışırsan çok kazanırsın,az çalışırsan az kazanırsın.

Ben her iki işide şu anda yapmaya devam ediyorum ve artık evde internetten para kazanmanın tadını çıkarıyorum.
Önceleri ben bilgisayardan ve internetten hiç anlamayan biriyken bilgisayara dokunmaya bile korkarken bu işlerle tanıştım ve şimdide burada tecrübelerimi aktarıyorum.İnanın bu bana çok büyük mutluluk veriyor.Çünkü hayatta paylaşmak kadar mutluluk verici birşey olduğunu sanmıyorum.

Evde internetten anket doldurarak para kazanma işine başladığımdan beri gün begün hayatımın değiştiğini hissediyorum.Artık hayata daha farklı bir pencereden bakıyorum.Bu mutluluğu sizlerin yaşamasını da ümid ediyorum.
Bir önceki yazımda Anket Doldurtan Firmalar hakkında bilgiler verilmektedir.
Bir başka yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın canlarım.

6 yorum:

  1. Yazdığınız makale çok açıklayıcı ve bir o kadar da akıcı olmuş, teşekkürler, kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  2. Merhaba admin,anket doldur para kazan e-kitabı almak istiyorum fakat bunu basılı bir yayını yok anladığım kadarıyla.bu e-kitabı telefonuma indirmak istiyorum bu mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, her marka akıllı cep telefonunuza anket doldur para kazan e-kitabı indirebilirsin.Evde okulda her yerde hatta otobüste giderken bile bu işi yaparak çok güzel kazanç sağlarsın.

      Sil
  3. SATIŞ ORTAKLIĞI ZOR ANKET İŞİ İYİ

    YanıtlaSil